KEBAIKAN SUNTIKAN VITAMIN C

vitamin c ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :

1) Meningkatkan tahap imune system
2) Mengurangkan Gejala Selsema
3) mempercepatkan pemulihan luka
4) sihatkn gusi
5) merawat asma dan elergi
6) elakan dari cataract
7) elakan dari sakit jantung dan beberapa jenis cancer
8) bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin

x salah mencuba sesuatu yang baru yang lebih banyak memberikan kita kebaikan.Kadang kala kita terlalu sibuk dengan tugasan harian sampai adakalanya terlupa dengan kesihatan diri kita serta kecantikan kita yang perlu dipelihara..

Vitamin c ni sebenarnya kalau nak lagi berkesan di ambil mengikut jadual yang ditetapkan..x mau la baru amik sekali dua rasa x de ape-ape nak stop..sebab setiap manusia antibodi serta hormon mereka berbeza. Tindak balas juga berbeza beza bagi setiap manusia. so segalanya perlukan kesabaran..Dan once muka dah elok doesn't mean yang muka kita akan kekal elok, cantik, n licin. Percaya la bahawa tiada ape pun kejadian di dunia ini yang akan kekal..Segalanya tetap akan pudar even kita buat pembedahan plastik satu badan sekalipun..so selepas suntik and muka dah elok..di sarankan untuk maintain amik sebulan sekali or 2 bulan sekali bagi memelihara kesihatan kulit dan badan kita.